بررسی طراحی وب سایت - طراحی وب

Wiki Article

این یعنی هر گاه به خدمات یا محصولات شما نیازی داشته باشند، قبل از این که به سراغ رقیبان‌تان بروند، به شما مراجعه می‌کنند. 

با توجه به نیاز مخاطبین شما و همینطور امکاناتی سایت شما نیاز دارد ما نقشه ساختاری صفحات را طراحی خواهیم کرد و در اختیار شما می گذاریم.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. ما در این مقاله هر آنچه را که شما برای راه‌اندازی یک سایت در عرض کمتر از یک ساعت نیاز داشتید را آموزش دادیم. حال وقت آن رسیده است که آستین‌هایتان را بالا بزنید و شروع کنید! توجه داشته باشید موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی مانند هر فعالیت دیگری نیازمند ثابت قدمی و تلاش مداوم شماست.

خیلی وقت‌ها نیاز است که برای جذب مخاطب یا مشتری جدید برای سایت خود، هم زمان چندین کمپین تبلیغاتی هم در شبکه‌‌های اجتماعی، هم در سایت‌های...

برای ساخت فهرست وبسایتتان به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش فهرست‌ها، نام فهرست خود را وارد کرده و دکمه ایجاد فهرست را بزنید.

فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

راه اندازی یک وبلاگ یک فرآیندی ساده اما کاربردی است. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتشار منظم و مداوم مقالات مرتبط با موضوع وب سایت است. جالب است بدانید وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم قوی وبلاگ نویسی معرفی شد. به همین خاطر بهترین بستر برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا است.

چطور میتونم با وردپرس دوباره یه سایت دیگه ای رو طراحی کنم؟

گالری فیلم

برخی برند های طرف قرارداد با کاسپید زعفران سحرخیز شرکت نیک کالا صنایع غذایی مارین شرکت تهران دارو شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت پاکسان فدراسیون فوتبال بیمه رازی چیچک بهریزان برنج آوازه پخش قاسم ایران لینا نیک عطر بیک امرسان صنایع غذایی هانی نوین زعفران صنایع غذایی شام شام شرکت ایران گلاب هتل مارینا پارک کیش شرکت ایرانکو (سونی) شرکت ساپکو چینی زرین پمپ ایران مارگارین صنایع غذایی ب.

به علاوه حس راحتی و تجربه خوب کاربری که در آن‌ها ایجاد می‌کنید، باعث می‌شود که نرخ پرش سایت شما کاهش پیدا کند. تمام این عوامل به گوگل این سیگنال را می‌فرستد که سایت شما توانسته به خوبی دل کاربران را به دست آورد.

کاسپید با بهره گیری از مهم‌ترین فاکتورهای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی و بر اساس قوانین سئو به آنالیز و طراحی این سایتها طبق جدیدترین متدهای بازاریابی و فروش اینترنتی اقدام مینماید که باعث می شود لینک منبع سایت فروشگاهی شما در موتورهای جستجو دارای بالاترین رتبه ها باشد.

ما در این مقاله از آموزش وردپرس به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا اینجا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده آموزش رایگان وردپرس اینجا کلیک کنید.
بعد از انتخاب قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

فوتر سایت بهترین محل برای قرار دادن اطلاعات فنی و حقوقی سایت است. با قرار دادن این اطلاعات در فوتر می‌توانید به مخاطب اطمینان دهید که اطلاعات قرار داده شده صحت دارند و آن‌ها را از حقوق خود در قبال کپی رایت مطلع نمایید.

این اهداف شامل انجام تحقیق درباره محصول/خدمت، مقایسه و بررسی نوع و خدمات کسب‌وکار است.

با حضور در دنیای دیجیتال، کاربران می‌توانند با یک سرچ ساده شما را پیدا کنند. این به معنای بیشتر دیده شدن کسب‌وکار توسط مشتری هدف است.

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

اگر شما محصولات فیزیکی زیادی دارید و میخواهید آن ها را در فضای وب بفروش برسانید می توانید از منلع این قسمت ثبت درخواست خود را برای طراحی سایت فروشگاهی خود ارسال کنید.

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و .

کاربران: در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید

این پلن مخصوص کسب و کارهایی است که به صورت خدماتی و شرکتی در حال فعالیت هستند و بیشتر قصد معرفی کسب و کار خود را در سایت دارند.

کارشناسان کاسپید این مهم را به بهترین نحو و مطابق با به روزترین اصول دنیا انجام می دهند.

پس اگر شما هم مشتاق هستید تا به زبان ساده با طراحی و ساخت صفحات وب تعاملی آشنا طراحی وب سایت فروشگاهی شوید، این مقاله را از دست ندهید.

جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید :

Report this wiki page